FAQ

Ordre

Hvordan vet jeg at dere har mottatt min bestilling?

Så snart du har fullført bestillingen din, sender vi en ordrebekreftelse til mailadadressen du oppga i bestillingsprosessen.

Kan jeg spore pakken min?

Så snart bestillingen din er pakket og sendt, vil du motta en e-post med forsendelsesinformasjon og et sporingsnummer som du kan benytte for å spore pakken din.

Kan jeg forandre innholdet i bestillingen min?

Når du har fullført en bestilling og mottatt ordrebekreftelse, kan du ikke gjøre endringer i bestillingen. Hvis du vil legge til eller bytte et produkt, må du legge ny bestilling, og eventuelt returnere det du ikke ønsker. Hvis du angrer på hele kjøpet, må du hente ut pakken vi sender og returnere den til oss.

Jeg har mottatt feil produkt(er). Hva skal jeg gjøre?

Send en mail til post@pureplay.no .

Vår kundeserviceavdeling er åpen fra 08.00 til 16.00 ordinære hverdager.

 

Frakt og levering

Hva koster frakten?

Leveres med Bring kr. 149,-
Gratis frakt ved bestilling over 1999,-

Hvor lang leveringstid har dere?

Lagerførtevarer pakkes og sendes innen 24 timer. Leveringstid for standardleveranse er 1-7 arbeidsdager alt etter postgang, med forbehold om lengere leveringstid ved høytider. Du får en SMS når pakken din er klar for henting på nærmeste postkontor/Post i butikk.

Dersom du legger din ordre på varer innen klokken 11.00 en ordinær hverdag, sendes pakken din samme dag.

 

Retur og bytte

Hvor lang returrett har jeg?

Du har fri returrett på hele, ubrukte produkter med lappene på i 30 dager.

NB! Det er ingen returrett på undertøy/badetøy

Hvordan sender jeg varer i retur?

  1. Plasser produktet i sin originale forpakning
  2. Pakk varene godt inn, du kan godt bruke innpakningen vi sendte varene i
  3. Merk pakken godt med vår adresse: Pureplay AS, Gudrun Moestuens vei 18, 1482 Nittedal
  4. Lever pakken på nærmeste postkontor/Post i butikk

Pakk returen godt inn og husk: Skobokser må pakkes i pose eller ytter-kartong, du kan ikke skrive eller tape direkte på en skoeske eller annen originalforpakning, da vil ikke returen bli godkjent.

Hvordan bytter jeg en vare?

Returner varen etter instruksjonen over. Ønsker du et nytt produkt i bytte, bestiller du det på ordinært vis.

Hvor mye koster det å returnere en vare?

Du må dekke returen selv, send med rimeligste fraktmetode. Ved reklamasjon gjelder egne regler.

Hvor raskt får jeg poengene igjen ved retur av (en) varer?

Vi refunderer produktet/produktene så snart de mottas på vårt lager.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

Vi vil trekke kr. 150 fra på refundering i de tilfellene der vi får en uavhentet eske i retur, pluss fraktkost.

Jeg vil benytte meg av angreretten

Her kan du laste ned vårt angrerettsskjema